Podsumowanie akcji „Czytam sobie. Pierwsza klasa!” – dobre praktyki szkół
Uczestnicy projektu zachęcali dzieci do czytania i tym samym odkrywania świata, budowania w nich poczucia wartości i tego, że sami mogą dużo. Zobacz najciekawsze pomysły.
Uczestnicy projektu zachęcali dzieci do czytania i tym samym odkrywania świata, budowania w nich poczucia wartości i tego, że sami mogą dużo. Zobacz najciekawsze pomysły.
Dziękujemy za aktywny udział w akcji Czytam sobie. Pierwsza klasa! realizowanej przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i wydawnictwo HarperCollins Polska we współpracy z programem Szkoła Ucząca Się (komponent Nauczyciel/ka I klasa). Mamy nadzieję, że macie już w klasie dzieci, które kochają książki. TERAZ! Zachęcamy Was do wypełnienia krótkiego sprawozdania z Waszych działań czytelniczych. Czekamy na Wasze relacje […]
Twoja klasa nie dostała się do projektu Czytam Sobie? Nic straconego! Podpowiadamy, jak samodzielnie zorganizować akcję czytelniczą w swojej klasie.
39% Polaków zadeklarowało przeczytanie przynajmniej jednej książki w roku 2019. Tak wynika z najnowszych badań Biblioteki Narodowej dotyczących stanu czytelnictwa.
Poprosiliśmy gwiazdy znane z dużego ekranu (i nie tylko), by opowiedziały, jak oraz kiedy zaczęła się ich przygoda z samodzielnym czytaniem.
Kilka dni temu zapytałam znajomego znawcę tematu, dlaczego młodzi ludzie dzisiaj nie czytają lub czytają mało.
Druga akcja spod znaku Czytam sobie startowała pod hasłem „Mogę być, kim chcę!”.
W październiku 2013 roku wystartowała pierwsza edycja akcji Czytam sobie.